16 років в Мережі: як змінювався дизайн Facebook зі стрімким плином часу

Вчора Facebook виповнилося 16 років, тому ми вирішили озирнутися назад і подивитися, як виглядав і змінювався інтерфейс соціальної мережі з того моменту, як Марк Цукерберг створив її у своєму студентському гуртожитку.

4 лютого, 16 років тому, Марк Цукерберг запустив сайт соціальної мережі з своєї кімнати в гуртожитку Гарвардського університету. Його ідея полягала у створенні майданчика, де студенти могли б підтримувати зв’язок, спілкуватися і пізнавати більше один про одного. Серйозним конкурентом у той час був MySpace, але чистий синьо-білий дизайн The Facebook (такою була перша назва) разюче відрізнявся від його захаращених користувальницьких сторінок. Протягом 24 годин після запуску «Фейсбуку» 1200 його колег з Гарварда зареєструвалися на сайті.

Марк Цукерберг у віці 19 років представив Facebook всьому світу

Цукерберг швидко поширив створений ресурс на інші бостонські університети, потім на всі школи «Ліги плюща» і, нарешті, на всі коледжі США.

До жовтня 2015 року він відмовився від «The» в назві, і Facebook поширився по всій планеті, включаючи Великобританію. У 2020 році важко уявити світ без цієї соцмережі, і більшість з нас прокручує свою хроніку протягом дня.

З часом більшість користувачів відійшли від веб-сайту і замість цього користуються сервісом через додаток на смартфонах, але загальна концепція залишається незмінною – бути на зв’язку.

Тим не менш інтерфейс Facebook дуже сильно змінювався з точки зору дизайну і функціональності. В перші дні його існування не було ні новинної стрічки, ні кнопки «Подобається», ні, звичайно, месенджера. Користувачі вели діалоги прямо на сторінках, і там же могли ділитися сотнями фотографій із зустрічей.

«Я знаю, що ви відмовитеся, але …»: ця фраза завжди допоможе досягти бажаного
Простий рецепт тірамісу з йогуртом і вівсянкою: на просочення йде не більше години
І адреналін, і повага: підводна фотографія – хобі для романтиків

Сам сайт піддався незліченною редизайнам, та версія, яку ми бачимо сьогодні, практично невпізнанна порівняно з оригіналом 2004 року (представлений на головному фото).

2005

2006

2007

2008

2009

2011

2012

2014-2015 (Facebook оновив алгоритм видачі новин і налаштування конфіденційності в 2014 році)

Сьогодні

Секрет успіху

За останні 16 років Facebook став частиною повсякденного життя і зробив Цукерберга одним з найбагатших людей у світі. Ключем до успіху «Фейбука» була його здатність розвиватися разом з технологіями. Оскільки Інтернет став мобільним і розрахованим на смартфони, майданчик підлаштуватися під це нововведення.

Компанія також придбала такі продукти, як Whatsapp і Instagram, щоб підтримувати свій розвиток. Але репутація Facebook не обійшлася без протиріч, більшість з яких пов’язані з налаштуваннями конфіденційності і тим, як майданчик збирає особисту інформацію для таргетингу реклами на сайті.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code