3 чарівні фрази, які миттєво заспокоять злого або агресивного людини

Якщо б вся планета була населена здоровими і раціональними людьми, то всі питання вирішувалися б спокійно. Проте життя не так проста.

Багато проводять більшу частину свого часу в ворчании і скандалах, намагаючись вступити в бій часто і без причини. Навіть самі розумні з нас час від часу впадають в роздратування і гнів. Не завжди можна уникнути спілкування з надмірно емоційними людьми.

Ось чому важливо знати методи, що дозволяють полегшити цей процес і дізнатися, як переносити цей тип щоденних навантажень менш хворобливим і більш конструктивним чином.

За словами клінічного психолога Альберта Дж. Бернштейна, є 3 фрази, за допомогою яких ви можете відразу ж заспокоїти людину, що вийшов з себе, щоб змусити його відновити контроль над своїми емоціями. Звичайно, ці три фрази допоможуть вам вести самі важкі і складні розмови з дня у день.

“Будь ласка, говоріть трохи повільніше. Я хотів би допомогти вам”

Коли хтось поруч зі мною починає кричати, я згадую десь почуту фразу: “Коли людина кричить, він хоче, щоб його почули”. Мається на увазі не фізично, а душею. Є у нього якась біль, вона може бути навіть і не пов’язана з темою скандалу. Тому не варто відразу ображатися і вплутуватися в раунд. Можливо, відповідь лежить на поверхні.

Трюк з пропажею засудженої до тюремного терміну дружини не вдався, але чоловік намагався
Простий рецепт тірамісу з йогуртом і вівсянкою: на просочення йде не більше години
До слави і багатства: як раніше виглядала модель і дружина багатія Ксенія Білоусова

Берштейн вважає, що коли ви просите скандаліста говорити трохи повільніше, проблема не в тому, що він говорить занадто швидко, а в тому, що він втратив над собою контроль.

Коли ми просимо говорити повільніше, ми посилаємо в його мозок повідомлення, просячи його уточнити, змушуючи його зрозуміти, що ви дійсно зацікавлені в наданні допомоги. Це дозволить людині заспокоїтися і привести свої думки в порядок.

«Що б ви хотіли, щоб я зробив?»

Це фраза працює майже так само, як і перша. Коли людина приходить у лють, він використовує свою примітивну частина мозку, емоційну. Коли ми запускаємо цю фразу, ми змушуємо його почати використовувати розвинені навички мислення, тому емоційна частина майже відразу відступає.

Запитайте про що завгодно

Неважливо, сходить чи інша людина з розуму, якщо ви хочете, щоб розмова повернувся в нормальне русло, сказавши йому, що він божевільний, ви справі не допоможете, бо спір – це майже завжди прихований спосіб боротьби.

“Ягоди – в холодильнику, огірки і банани – на столі”: де зберігати овочі і фрукти
Актори серіалу “Офіс” повідали про кумедні випадки на роботі в честь 15-річчя шоу
Дочка Ані Лорак Софія підросла. Як зараз виглядає 9-річна дівчинка (нові фото)

Людина, яка нервує, буде інтерпретувати ваші слова як напад і стане ще більш агресивним.

Тим не менш акт поводження з питанням і вислуховування відповіді допомагає нам виявляти і відображати емоційний стан людини, незалежно від змісту того, що він говорить. Це допоможе перенести розмову на нормальні тони швидше, ніж будь-яка спроба попросити заспокоїтися.

“Так, ви абсолютно праві!”

Якщо хтось дуже гнівливий обрушується на вас з лавиною негативної енергії, пропустити її крізь себе абсолютним згодою. Скажіть, що так, ви абсолютно праві, шановний Зевс-громовержець, навіть немає причини заперечувати вам.

Після цього вступу ви можете сказати, що у вас є невеликі доповнення, і висловити абсолютно протилежну точку зору. Коли-то цей прийом підказав мені знайомий психолог, у якого я попросила ради, так як у мене був тоді дуже гнівливий начальник. Я не вірила, що це спрацює, але не залишалося нічого іншого, як перевірити. Це як-то чарівно допомагало і з начальником, і пізніше, з іншими гневливцами.

Сподіваюся, що ці прийоми допоможуть і вам принести мир у ваше життя.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code