6 секретних прийомів пошуку співробітників

Секретики від HR-директора а.

1. Складіть портрет співробітника

Насамперед визначте, кого ви хочете бачити в своїй команді. Які професійні та особистісні якості повинні бути у майбутнього колеги. Для цього:

  • Обговоріть вакансію з співробітниками відділу, в якому буде працювати новий чоловік. Дізнайтеся, кого вони чекають у своєму колективі, якого фахівця їм не вистачає.
  • Оцініть професійний ринок. Перегляньте резюме шукачів в вашому регіоні — дізнаєтеся, які фахівці є і на кого ви можете розраховувати. Загляньте у вакансії конкурентів — зрозумієте, що пропонують вони і на що треба зробити акцент у своєму оголошенні.

2. Використовуйте зрозумілі слова

Переглянувши вашу вакансію, здобувач повинен зрозуміти, чого ви від нього чекаєте і чим він буде займатися на робочому місці. Для цього:

  • Чітко сформулюйте назву. Можете використовувати офіційне зі штатного розкладу компанії, але тільки якщо воно звучить зрозуміло. Наприклад, «фахівець 1 категорії групи оформлення операцій корпоративних клієнтів» — не кращий варіант. Складно зрозуміти, хто це такий і чим він буде займатися. Переформулюйте і назвіть вакансію, наприклад, «менеджер по роботі з клієнтами».
  • Опишіть завдання та обов’язки працівника. Не копіюйте список з посадової інструкції. Виберіть п’ять основних завдань та опишіть їх зрозумілою мовою.
  • Використовуйте марковані списки. Оголошення з чіткою структурою простіше для сприйняття.
  • Використовуйте єдиний стиль мовлення. Всі ваші вакансії повинні бути написані однаковим мовою і виглядати схоже. Це свого роду елемент корпоративного стилю. Для зручності використовуйте шаблони: на hh.ru кожна компанія може зробити власні заготовки для оголошень і зберегти їх в особистому кабінеті.

3. Розкажіть про себе

Здобувач повинен знати, куди він іде працювати. Тому обов’язково заповніть профіль компанії. В ньому:

  • Складіть короткий портрет. Опишіть, чим займаєтеся, хто у вас працює і чим ви відрізняєтеся від інших компаній. Додайте логотип і посилання на сайт, якщо він є.
  • Запишіть видеоприглашение або додайте фотографії офісу. Вони допоможуть здобувачеві краще зрозуміти, що ви з себе представляєте. Щоб додати їх у візитку компанії на hh.ru підключіть інструмент «Конструктор». Крім відео і фотографій з допомогою нього зможете встановити кольоровий фон, прикріпити інфографіку і кнопки для переходу до вакансій.

4. Позначте бонуси

Пам’ятайте про те, що кандидати не хочуть опинитися на каторзі. Вони шукають роботу, яка буде приносити і прибуток, і задоволення. Обов’язково розкажіть, чому у вас круто і що ви готові запропонувати співробітникові.

Не забувайте, що бонуси бонусів ворожнечу. Смачні безкоштовні печеньки, корпоративний спортзал — здорово, але для людей, які шукають розвитку — порожній звук. Не забудьте прописати професійні можливості, які отримає здобувач.

5. Будьте чесними

Не потрібно вказувати нереальну зарплату і згладжені умови. Здобувач дізнається про обман під час співбесіди або в початку роботи — і просто піде від вас. Так що завжди пишіть правдиву інформацію.

І прямо говорите, якщо шукаєте працівника тимчасово, наприклад, на термін декрету або сезонну підробіток.

6. Перевірте себе

Перед публікацією оголошення перевірте, щоб воно було написано грамотним і зрозумілим мовою.

  • Виправте помилки. Спочатку перечитайте текст самі, а потім завантажити його на один із сервісів перевірку помилок, наприклад, text.ru або «Главред».
  • Подивіться, як виглядає готовий текст. Наскільки просто його читати, легко знайти всю потрібну інформацію. Щоб перевірити себе, дайте переглянути текст колегам.
  • Не забудьте вказати контакти — адреса офісу, телефон, електронну пошту і ім’я людини, з яким кандидат буде говорити.

На hh.ru розмістити привабливу вакансію не складе праці. На сайті є зручна форма для заповнення, в яку потрібно просто додати свою інформацію.

До того ж ви можете:

  • оцінити конкурентів;
  • подивитися ринок шукачів;
  • створити візитну картку своєї компанії;
  • розробити шаблон вакансій, щоб завжди дотримуватися єдиного стилю;
  • подивитися, як виглядає оголошення перед публікацією.

Хочете виділитися на тлі інших — використовуйте інструменти просування вакансій. Наприклад, підключіть таргетовану рекламу Clickme та отримайте додаткові перегляди вакансії. Її будуть показувати користувачам соцмереж, а також у мобільному додатку і в пошуку «Яндекса». І тільки тим людям, які цікавилися цією темою!

Або виберіть тип розміщення «Преміум»: з ним вашу вакансію будуть показувати в числі перших протягом тижня. Не побачити її претендентам буде складно.


Початок осені — саме час для пошуку нових співробітників. Після літнього затишшя в новий бізнес-сезон треба вступати у всеозброєнні! Щоб вам було простіше знайти кращих людей в команду, скористайтесь акцією hh.ru «Вакансія за півціни»*.

Ваше оголошення буде автоматично підніматися в пошуку протягом 30 днів, а розміщення обійдеться в два рази дешевше. Акція діє до 30 вересня тільки для нових клієнтів з Москви і Московської області. Для компаній з регіонів теж є вигідні спецпропозиції. Щоб знайти їх — загляньте в особистий кабінет.


*Повні умови акції «Вакансія за півціни» вказані за посиланням.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code