77% споживачів “ситі по горло” поганим обслуговуванням: яким тенденціям у взаємодії з клієнтами ви повинні слідувати?

Майбутнє обслуговування клієнтів може означати майбутнє вашого бізнесу. 77% клієнтів “ситі по горло” поганим обслуговуванням, а 91% споживачів купує тільки у брендів, яким вони довіряють. Це означає, що погане обслуговування призводить до втрати клієнтів і доходу. Споживачі вимагають дивовижний сервіс і будуть витрачати більше, щоб отримати його. Компанії, які не адаптуються до цього, ризикують.

Ось яким тенденціям у взаємодії з клієнтами ви повинні слідувати.

Успіх клієнта

Обслуговування клієнтів не гарантує, що вони стануть вашими вірними покупцями. Клієнти також мають отримувати цінність. Фокус на успіх клієнта забезпечує цінність швидше і більш послідовно з плином часу.

Обслуговування клієнтів – це реакція на ситуації і взаємодії. Гарне обслуговування клієнтів відбувається, коли продукт виконує свої обіцянки. Відмінність успіху клієнта є проактивний. Він вирішує проблеми до їх появи.

Запитайте себе, що ви можете зробити, щоб допомогти клієнтам отримати цінність від того, що ви пропонуєте?

Штучний інтелект і чат-боти

Розмовний маркетинг в тренді, але розмови вимагають часу. Чат-бот відповідає запрограмованими відповідями на питання користувача. Це віртуальний помічник у вашому додатку, готовий допомогти клієнту в будь-який час.

В кого закохана Софі Марсо через 21 рік після виходу фільму “І цілого світу мало”
Готую крем-брюле за особливим рецептом: додаю в десерт мелену каву
Торт “Зоряна ніч” для фанатів Ван Гога: покроковий рецепт з фото

Чат-боти можуть обробляти безліч питань та проблем. Наприклад, чат-боти можуть відповідати на прості питання про те, де знайти функцію. Вони можуть пропонувати оцінки цін, які базуються на алгоритмах. Вони можуть навіть безпосередньо пов’язувати споживачів з звичайними операторами.

Чат-боти також можуть підключати клієнтів до ресурсів з вашої бази знань. Потім цей контент може постійно оновлюватися за допомогою відгуків користувачів.

Зв’язок у реальному часі

Штучний інтелект може зробити багато, але це не означає, що люди застаріли. Навіть якщо у вас є чат-ботів, вам все одно потрібні люди для вирішення більш складних проблем.

Ось кілька прикладів каналів зв’язку в реальному часі:

  • Телефонні дзвінки можуть відійти на другий план, але деякі проблеми і деякі клієнти вимагають цього. Для таких випадків, можливо, має сенс підтримувати віртуальні центри обробки викликів.
  • Використовуйте чат, щоб безпосередньо спілкуватися з клієнтами в інтернеті.

Персоналізація

Споживачі очікують від роздрібних торговців високо персоналізованого досвіду покупок і готові витрачати більше грошей, коли бренди надають цільові рекомендації. Персоналізоване обслуговування клієнтів збільшує прибуток.

Рекомендації повинні бути по суті. Оскільки вони керують імпульсними покупками, вони повинні бути конкретними і персоналізованими. Якщо ні, ви упустите можливість отримати прибуток. Бренди повинні взаємодіяти на особистому рівні відразу ж. Якщо клієнт звертається за допомогою, ваш представник повинен знати історію його покупок, щоб зробити кращу пропозицію.

Слимаки бояться мою пекінську капусту. А все спасибі меленого перцю і гірчиці
З риби, птиці та картоплі теж може вийти екзотика: як я видаляю свою сім’ю
Інопланетянин уособлює Раків: знаки зодіаку як герої фільмів Спілберга

Забезпечення інформаційних систем

Коли клієнти взаємодіють з вами по багатьох каналах, ви повинні централізувати виникають проблеми.

Увійдіть в довідкову службу і квиткову систему. Системи продажу квитків надають групам підтримки інформацію в потрібний час. Вони можуть призначати, перерозподіляти та співпрацювати для швидкого вирішення проблем. Це робить всі точки дотику більш продуктивними. Наприклад, представник може дізнатися минуле поведінку користувача, щоб з’ясувати, з чим у нього виникли проблеми.

Це також забезпечує кращий досвід для споживача. Всі, з ким вони розмовляють, знають, про що говорять. Крім того, представники можуть взаємодіяти з базою знань, щоб знайти відповіді. Системи продажу квитків також допомагають бізнесу виявити загальні больові точки і проблеми. Якісні системи пропонують аналітику високого рівня, так що ви можете легко переглядати і реагувати на тенденції.

Самообслуговування

Самообслуговування відбувається, коли ваші клієнти можуть зробити це самостійно. Насправді, більшість клієнтів намагаються вирішити цю проблему самостійно, перш ніж звернутися.

Самообслуговування може приймати різні форми. Основна мета полягає в тому, щоб клієнти робили те, що їм потрібно швидко. База знань – це центральне сховище інформації про ваш продукт. Продумайте документи, відео і часто задають питання, щоб допомогти клієнтам відповісти на їх запитання.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code