Анна знайшла в пачці з чіпсами цілу картоплину. Вона написала про це непорозуміння виробника і, до свого здивування, отримала відповідь

Багато працівників служб по спілкуванню з клієнтами стикаються з сильним стресом. Найчастіше до них звертаються після будь-яких неприємних моментів і ситуацій. Природно, нерідко клієнти будують діалоги на підвищених тонах. Однак у цьому випадку ситуація розвивалася за абсолютно унікальному сценарієм.

Незвичайна знахідка

Ерін Севідж і Ганна Елліотт – дві подруги з Північної Ірландії. Дівчата просто обожнюють кататися на човні і їсти чіпси. Причому нерідко вони намагаються поєднати обидві свої пристрасті воєдино. Під час одного із сплавів Ганна виявила в упаковці від чіпсів справжній цілісний картоплю. Вона дуже здивувалася такій незвичайну знахідку. Однак ніяких сильних негативних емоцій овоч, знайдений в куплених чіпсах, у неї не викликав.

Реакція Ерін

Ерін на цей рахунок мала зовсім іншою думкою. Дівчина була практично в люті. Вона не очікувала від компанії такого халатного ставлення до своєї роботи і клієнтам. Ерін наполягла на тому, щоб Ганна розповіла про це непорозуміння в соціальних мережах.

Тельці схожі на Чубакка: які герої “Зоряних воєн” уособлюють кожен знак
Норвезької принцеси погрожували з-за її відносин з афроамериканцем
Кавун, цемент, 2 рукавички: робимо красиве кашпо для дачі

Незвичайний пост

Сказано – зроблено. Ганна створила фотографію чіпсів і знайденого овоча. Вона відразу ж розмістила знімок у своєму профілі в соціальній мережі Facebook. При цьому дівчина увімкнула трохи креативу і підписала фото віршем власного виробництва.

Послання

Ерін просила працівників цієї фірми уявити ситуацію, в якій вона опинилася і зрозуміти, як вони були неправі. Дівчина зазначила у вірші, що любить чіпси їх компанії, але вони трохи зіпсували їм відпочинок. Тому вона просить від самої фірми хоча б вибачень. Після розміщення цього поста Ганна забула про ситуацію і стала жити звичайним життям.

Реакція

Однак керівництво компанії уважно підходить до роботи з клієнтами. Менеджери, що займаються просуванням компанії в соціальних мережах, помітили цей незвичайний віршований пост. Вони тут же дали свою відповідь.

При цьому відповідь від компанії було дано в такий же віршованій формі. Менедежеры спочатку подякували Анну за любов до продукції їх фірми і принесли свої вибачення за трохи зіпсований відпочинок.

Потім вони заявили, що картопля просто втік з фабрики. Менеджери попросили Ганну вказати, в який час вона купила чіпси і в якому магазині. Така дія дозволить знизити ймовірність браку в майбутньому.

Замість підсумків

Подібна віршована переписка тривала ще кілька днів. При цьому сама дівчина була шокована таким незвичайним підходом до спілкування з клієнтами. Вона очікувала отримати звичайну формальну відписку, але ніяк не розраховувала, що менеджери підійдуть до роботи з усією душею.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code