Автотуризм завжди був дуже популярним: як виглядав кемпінг 100 років тому

Рекреаційного автомобілю вже більше 100 років. Створення його стало початком ери автомобільного туризму.

Кемпінгові причепи, зроблені лос-анджелесскими трейлерными заводами, та автопричепи “Камп” випускаються з 1910 року. Незабаром десятки заводів почали випускати автокемперы, як тоді називали ці транспортні засоби.

Туристи з консервних банок

Автомобілі ставали все надійніше, автотуристів ставало все більше. Тоді і з’явилося стало прозивним в США назву “туристи з консервних банок”. Не тому, що автомобілі того часу були поганими. Мандрівники розігрівали консервні банки з їжею на бензинових пальниках на узбіччях доріг.

Перший кемпінг-клуб був організований у 1919 році у Флориді. До середини 30-х років він нараховував вже понад 150 тис. активних членів. У 1922 році Денверський кемпінг мав 800 стоянок, поле для гольфу, кінотеатр та перукарню.

Мої хитрощі для волосся: я роблю домашні спреї замість масок і бальзамів
Фахівці назвали масло, яке рекомендується вживати під час пандемії
8 секретів Хейлі Бібер: вона була балериною

Але більшість автокемпінгів того часу було менш упорядкованим. Автомобілісти розбивали табір там, де їм подобалося. Були і офіційні наметові табори. Вони з’явилися після розвитку мережі туристських маршрутів і розвитку масового автотуризму.

Зростання популярності кочового способу життя

Настільки стрімкого зростання числа автотуристів сприяло будівництво автомобільних доріг і доступні масові автомобілі. З 1908 по 1927 рік тільки автозаводи Форда випустили 15 млн автомобілів.

Для багатьох сімей це був дуже зручний спосіб подорожей:

“Безкрилий” Мерайя Кері: знаменитості, у яких, всупереч чуткам, ні літаків
В Англії популярні хвилясті стіни. Виявляється, вони економічніше прямих
Дочка Єфремова розповіла про каяття батька, а син відмовився від коментарів
  • можна їхати куди захочеш;
  • ночувати в таборі;
  • є умови для активного відпочинку;
  • це дешевше, ніж у готелі.

Крах 1929 року і велика депресія послабили популярність автотуризму. Тоді багато хто жили в трейлерах. Друга світова теж не сприяла зростанню туризму, автозаводи працювали на потреби ВПК.

Вдосконалення трейлерів

Повторний бум автотуризму припав на повоєнні роки. Паралельно з ростом популярності автотуризму змінювалися і будинки на колесах: на ринку з’явилися автомобілі з встановленим кухонним обладнанням, бочками для води, душовими кабінами.

Поєднання цих факторів, велика різноманітність природних ландшафтів, бажання відчути себе вільним зробило автотуризм дуже популярним.

Саме тоді почалося масове будівництво упорядкованих кемпінгів. Звичайно, зручності в перших повоєнних кемпінгах були далекі від сучасних, але все більше людей вибирають будиночки замість наметів. Та й та спільність людей, що сформувалася на початку руху “туристів консервних банок”, теж канула в небуття.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code