Дівчина одягла куплений в інтернет-магазині комбінезон і перетворилася на «качка»

Всім дівчатам подобається вбиратися і виглядати привабливо. Це прагнення закладено в дамах на підсвідомому рівні. Шопінг приносить заряд позитиву і гарний настрій. Представниці прекрасної статі прагнуть регулярно оновлювати свій гардероб, купують безліч нарядів, аксесуарів та взуття не тільки для того, щоб порадувати себе, але й привернути увагу чоловіків.

В епоху бурхливого розвитку технологій процес шопінгу стало набагато простіше. Немає потреби блукати по торговим центрам в пошуках потрібної речі. Жоден магазин не зможе вмістити то кількість товарів, які можна купити на інтернет-сайтах. Однак не всі речі, замовлені “онлайн”, виглядають точнісінько, як на картинці. Більшість дівчат незадоволені купується одягом. Наша героїня не стала виключенням з правил. Дівчина купила комбінезон на одній з відомих онлайн-майданчиків і була в жаху, коли отримала посилку.

Невдале придбання

На фото одяг виглядала стильно і свіжо. Вільна сорочка в стилі 70-х кольору фіалки, просторі шорти, пояс з пряжкою у формі серця. Яким же виявився цей ретро-вбрання в реальності?

Коли покупниця приміряла комбінезон, вона дуже засмутилася. І справа не в якості матеріалу. Дівчина стала помічати схожість з Халком. Рукава сорочки чомусь були надутими, і тендітна леді візуально перетворилася в качка.

Вона тут же почала строчити продавцю гнівний коментар, – “Вибачте, але що це за неподобство? Що ви мені відправили?”. Через деякий час представник магазину відповів їй: “Добрий день! Дякую за покупку. Статура і параметри у кожної людини різні, напевно тому вам здається, що комбінезон не підійшов”.

Погляд з боку

Фото “очікування-реальність” розсмішило інших потенційних покупців.

“Владна і сильна жінка!”, “Ідеальний прикид для зйомок у фільмах про супергероїв”, – написали Інтернет-користувачі.

Деякі китайські продавці навмисно вводять в оману покупців, публікуючи фото, які не відповідають дійсності. Чого не зробиш заради реклами і збільшення продажів!

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code