Dashboard — Google Analytics для iPad і iPhone

dashboard google analytics dlya ipad iphone 1 - Dashboard — Google Analytics для iPad і iPhone

«Ви не можете поліпшити те, що не вимірюєте». Ці слова зазвичай приписують відомому американському математику і статистику Вільяму Демінг. Думаю, в повній мірі цю думку поділяють і власники сайтів. Пару днів тому ми розповідали про програму Analytiks. З його допомогою можна стежити за відвідуваністю, користуючись iPhone. Після публікації прийшло кілька листів, в яких просили написати про аналогічні програми для iPad. Що ж, продовжимо тему.

Dashboard — це клієнт Google Analytics. Програма універсальна, адаптована для роботи на iPhone і iPad. Підтримує 2-крокову авторизацію, так що можна не надавати дані до всього облікового запису Google, а згенерувати пароль спеціально для Dashboard.

dashboard google analytics dlya ipad iphone 2 - Dashboard — Google Analytics для iPad і iPhone

На відміну від Analytiks, Dashboard не накладає жорстких обмежень на кількість веб-сайтів. Я нагадаю, що в Analytiks встановлено суворий ліміт — не більше п’яти.

Інтерфейс Dashboard не блищить ні красою, ні зручністю. Є навіть невеликий поріг «входження». Щоб повністю освоїтися в додатку, вам доведеться прочитати з десяток довідкових статей, які є в самому додатку.

dashboard google analytics dlya ipad iphone 3 - Dashboard — Google Analytics для iPad і iPhone

На головному екрані виводиться 5 показників: кількість візитів, відвідувачів, переглянутих сторінок, успішних конверсій і Performance Index. Програма надає трохи більше даних, ніж Analytiks. Можливість відстежувати цілі — безсумнівний плюс.

В один тап можна переключитися зі статистики за день на дані за тиждень або місяць.

Поруч із кожним показником (наприклад, кількістю переглянутих сторінок), розробник вивів ще дві метрики. Одна показує, наскільки змінилася ефективність роботи сайту порівняно з попереднім періодом. При цьому порівнюється відвідуваність, досягнута за поточний отрезкой часу, з усім попереднім періодом (наприклад, трафік за перші 10 годин поточного дня програма буде порівнювати з 24 годинами попереднього дня). Рішення неправильне. Ви не знаєте, наскільки успішно сайт працює зараз. Не можете прийняти рішення, публікувати ще матеріали чи ні.

Dashboard дозволяє задавати ключові показники ефективності (KPI). Скажімо, якщо ваш сайт відвідує 1000 чоловік в добу, а ви прагнете до 1500, можете вибрати саме це число в якості такого показника. Друга метрика і є цільовий показник. Програма повідомляє, наскільки ви не дотягуєте до заданого показника (або наскільки перевищили його, буває і таке). KPI задаються в самому додатку, встановлювати їх в Google Anaytics не треба.

Великий недолік Dashboard — слабка візуалізація даних. Вам доступні або сухі цифри, або простий графік. Ні яких секторних, стовпчастих або тривимірних діаграм тут немає. Програма також не надає даних за джерелами трафіку, географії відвідувань, використаних браузерах.

Автор Dashboard ввів ще один показник ефективності роботи сайту — Performance Index. Найбільш близький аналог, стверджує розробник — біржові індекси. Сайту присвоюється умовний індекс — 1000, який з часом змінюється (як і показники бірж). В основі Performance Index лежать показники відвідуваності та їх вага. Формула така (картинка кликабельна):

dashboard google analytics dlya ipad iphone 4 - Dashboard — Google Analytics для iPad і iPhone

На мій погляд, Performance Index — синтетичний, абсолютно непотрібний показник.

iPad-версія виглядає просто розтягнутим аналогом iPhone-побратима. В інтерфейсі маса порожніх просторів, в яких можна було б розмістити корисну інформацію. Базова версія Dashboard лунає в App Store безкоштовно. Pro-версія дозволяє відстежувати налаштовані в Google Analytics мети (Goals). За неї просять $4.99.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code