Джойстик замість керма: Hyundai представили автомобіль “Пророцтво”, і він відповідає своїй назві

Корейська компанія Hyundai відноситься до тим виробникам, які при невеликих вкладеннях вміють здивувати аудиторію шанувальників. Втім, нову розробку складно назвати бюджетної і навіть належить до середнього класу. Її гідність зовсім в іншому – це частково інноваційний концепт-кар, головна перевага якого полягає в наявності джойстика замість керма.

Погляд у майбутнє

В першу чергу мова йде про електричної моделі, яка схожа на гібрид Tesla і Porsche, хоча дизайн цієї моделі під назвою «Пророцтво» зовсім не найголовніше. Ймовірно, цей електромобіль покладе початок абсолютно новій лінійці в асортименті Hyundai, але станеться це ще не скоро.

На віддаленій зв’язку

Новинка могла бути представлена на Женевській автовиставці, але з-за коронавіруса захід було скасовано. Втім, це не завадило компанії організувати відеопрезентацію, також привернула увагу широкої публіки.

Відчуває велику провину. Дочка Тимошенко розповіла журналістам про каяття батька
В Англії популярні хвилясті стіни. Виявляється, вони економічніше прямих
Мої хитрощі для волосся: я роблю домашні спреї замість масок і бальзамів

Як стало зрозуміло з презентації, модель буде автономною. Причому ступінь незалежності машини від водія не уточнюється. Ймовірно, готується якийсь сюрприз з новими можливостями електронних асистентів. Багатьох вразив і джойстик, який замінив кермо. Хоча з урахуванням загального футуристичного стилю концепту з піксельними фарами навіть це нововведення здається природним.

Якщо бути точніше, то безпосередньо за управління електрокаром будуть відповідати два джойстика, розташовані на центральному підлокітнику і водійських дверей. Кнопки маніпуляторів відповідають за активацію автопілота, вибір режиму їзди і інші функції.

Конструкційні особливості

Модель базується на новій платформі для електрокарів, завдяки якій інженери змогли виконати абсолютно рівну підлогу. Крім того, подовжена колісна база забезпечила більше місця для розміщення пасажирів.

Передні сидіння електричного автомобіля поділяються масивним центральним підлокітником, а на задньому ряду можуть знаходитися тільки два людини, але і це для електромобіля непоганий результат.

Майбутнє моделі

Поки ще невідомі перспективи новинки та її можливий перехід в серію для виробництва. Безумовно, концепти завжди сприймаються з часткою скептицизму в плані їх постановки на конвеєр. В даному випадку без переробки електрокара чи надійде в серійне виробництво, але деякі принципово важливі нововведення цілком можуть бути перенесені в загальнодоступний варіант «Пророцтва». Як мінімум це стосується конструкційної бази та оформлення інтер’єру.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code