Створена компанією Crypton Future у 2007 році віртуальна співачка Miku Hatsune завоювала серця так званих «травоїдних» японців. Сьогодні стала справжнім поп-ідолом. Планується навіть її виступ на Олімпіаді в 2020 році.
Що значить – «травоїдні» чоловіки
Термін запозичений з тваринного світу, де травоїдні особи вважаються пасивними, а м’ясоїдні представники – агресивними. Щодо людей такий поділ ні в якому разі не має під собою сексуального підтексту.
Просто, більша частина японських чоловіків дітородного віку стала менш мужньою. Вони тепер:
- байдужі до шлюбу;
- індиферентно ставляться до трудової та корпоративної зайнятості і «чоловічий» ролі в суспільстві;
- часто перебувають на утриманні батьків;
- емоційні потреби задовольняють у плоскому або аніме світі.
При цьому молоді японці не позбавлені романтичних або дружніх почуттів до протилежної статі, хоча байдуже ставляться до поклику плоті, приділяють багато часу саморозвитку.
Як ставляться до них японські жінки
Японки до «травоїдних» чоловікам ставляться негативно, асоціюючи їх з інфантильним, немічний і безхарактерним істотою, затягнутих у вузькі джинси, з недбалою зачіскою, приховує свою неспроможність за модним терміном.
Соціологи припускають, що такий менталітет сформувався як протест молодого покоління попереднього – «білим комірцям», які проводили весь свій час в офісах. Але, можливо, це виклик японським звичаям і традиціям з їх незмінно брутальними самураями і камікадзе.
Hatsune Miku – поп-кумир японських чоловіків
Молоді японці її просто обожнюють. У віртуальній співачки біліше 2,5 млн. передплатників у “Фейсбуці”.
З моменту її появи стрімке зростання популярності. І це не дивно, оскільки Міку:
- об’ємно проектується на напівпрозорий екран, максимально наближаючись до людської подоби;
- перевершує можливості людей;
- дівчині завжди буде 16 років;
- у неї реальний музичний супровід;
- голограма з легкістю перетинає кордони – сьогодні в Америці, завтра – в Сінгапурі;
- в репертуарі понад 100 000 пісень, причому більша частина написана фанатами.
В Японії запису вокалоида розходяться величезними тиражами, фанати наслідують її голосу, руху, манері одягатися. Тепер із-за шаленої популярності Міку і армії шанувальників великі корпорації і дрібні компанії змушені використовувати рекламні «фішки», так чи інакше пов’язані з іменем або чином Hatsune. Також її виступи плануються під час майбутньої Олімпіади в Токіо.