Хлопчик тренується по кілька годин на день, щоб бути схожим на Брюса Лі

Рюзей «Рюдзо» Імаі – звичайний японський хлопчик. Як і у багатьох дітей його віку у нього є своя улюблена знаменитість. Ним виявився відомий актор Брюс Лі. Дитина не просто збирає фото та календарі з улюбленою зіркою, але і намагається їй наслідувати. Не дивлячись на такий юний вік, малюк володіє чудовою силою волі. Замість того, щоб сидіти за комп’ютером або з телефоном, він займається більш ніж 4 години за день. Завдяки цьому йому вдалося перейняти техніку актора і навіть придбати візуальну схожість з ним.

Перше потрапляння хлопчика в кадр

Одне з перших відео, де дитина майстерно володіє нунчаками, потрапило на любительську камеру. Як тільки його побачила громадськість, воно відразу ж викликало справжній фурор. Крім звичайних користувачів соцмереж, хлопчика помітили представники преси. Ним зацікавилися найвідоміші іноземні видання і таблоїди.

Пізніше хлопчика навіть запросили на дитяче телевізійне шоу Superkids. У підсумку візуальна схожість дитини з кумиром зробила його знаменитим. Але навіть отримавши невелику славу, малюк не «захворів зірковою хворобою». Навпаки, він продовжив свої тренування всупереч усім негативним прогнозам.

Кавун, цемент, 2 рукавички: робимо красиве кашпо для дачі
Норвезької принцеси погрожували з-за її відносин з афроамериканцем
“Франкенштейн”, “Дракула” і “Знедолені”: 10 найбільш часто экранизируемых книг

З чого все починалося?

Захоплення кінозіркою почалося ще в 4 роки. У цьому віці малюк подивився перший фільм з Брюсом Лі і буквально захворів їм.

З цих самих пір він став тренуватися, щоб якомога більше схожим на свого улюбленця. І вже через рік йому вдалося освоїти сцену з фільму «Гра смерті», під час якої актор вправно володіє нунчаками.

Щоранку Рюдзо встає о 6 ранку. Перед походом до школи він тренується. Після занять він продовжує тренуватися, вирушаючи на годинну пробіжку. Потім він повертається додому і продовжує займатися ще пару годин, відпрацьовуючи техніку з нунчаками і тренуючи ноги.

Зараз у дитини понад 300 000 передплатників і є власний канал на YouTube.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code