mcdonald’s — більш інноваційна компанія, що Apple?

mcdonald s b l sh nnovac yna kompan ya scho apple 1 - mcdonald’s — більш інноваційна компанія, що Apple?

На це провокаційне запитання відповідає один з авторів сайту dailyfinance.com по імені Майкл Льюїс (Michael Lewis). До речі, варто відразу пояснити, що Льюїс не працює ні на одну з цих компаній, але користується послугами обох. Він просто не посоромився висловити свою думку.

«Mcdonald’s, можливо, одна з найбільш інноваційних американських компаній на сьогоднішній день.

Джим Крамер (Jim Cramer) нещодавно провів порівняння цих двох компаній на бізнес-шоу під назвою «Squawk on the Street» на каналі CNBC: «Перед нами дві компанії. Перша, по суті, не виробляє нічого інноваційного, у неї немає фактора раптовості… Друга удосконалює свій бізнес, постійно випускаючи новинки меню… Перша – це Apple, а друга – mcdonald’s».

Він правий: mcdonald’s зайнята тим, що перевертає з ніг на голову уявлення клієнтів про звичайних закусочних, перетворюючи їх в місця відпочинку, які більше нагадують затишні ресторани швидкого обслуговування. Компанія урізноманітнює своє меню, щоб задовольнити смаки як тих, хто прийшов пообідати корисною для здоров’я їжею, так і тих, хто любить поснідати, коли час вже за північ.

А що робить Apple? Ну, минулого тижня на конференції розробників компанія представила свою нову операційну систему iOS 7, охарактеризувавши її як найбільша зміна з моменту появи iPhone.

У самому справі?

З естетичної точки зору, іконки стали більш плоскими і менш квітчастими, з точки зору користування відбулися поліпшення, які допомогли зробити iPhone трохи зручніше в роботі. Але це хіба інновації? Це те, що повинно істотно збільшити обсяг продажів Apple в найближчі квартали? Факт в тому, що під час і після конференції розробників акції почали падати в ціні.

Час для сніданку – завжди

А тим часом виручка mcdonald’s зросла на непогані 2,6% з продажів по всьому світу по травень. Що ж за диво-нововведення їм допомогло? Сніданки пізно вночі – ділиться секретом керівництво mcdonald’s.

mcdonald s b l sh nnovac yna kompan ya scho apple 2 - mcdonald’s — більш інноваційна компанія, що Apple?

Також компанія відповідає інтересам все більшої кількості людей, що піклуються про здорове харчування: тепер «Золоті Арки» [маються на увазі дві арки, складові букву логотипу M] пропонують варіанти продукції для більш корисного обіду-перекуски (з меншим вмістом жиру і калорій, з яйцем без жовтка).

Пам’ятаєте старий жарт про те, що, якщо хочеш поснідати в mcdonald’s, потрібно встигнути прийти в певний час? Ось черговий приклад із звичайної ділової практики – мережа змінюється. Тепер покупці можуть замовити багато страв на сніданок у будь-який час дня. Так mcdonald’s переманює клієнтів з інших мереж.

Без оглядки назад

Напевно, звучить дивно, що ми називаємо мережу фастфуду більш інноваційною компанією, ніж ту, яка багатьма визнається самою інноваційною компанією останніх десятиліть. Давайте поглянемо правді в очі — коли йдеться про інновації, потрібно дивитися вперед, а не назад.

Незалежно від того, наскільки культовим або інноваційним той чи інший продукт (або бренд) колись був, компанія повинна продовжувати рухатися вперед, щоб не зникати з пам’яті своїх клієнтів. Ми маємо на увазі добрі зміни, які змушують нас вигукнути: «Ось це так!»

Такого захоплення не викликали події минулого тижня, коли Apple представила iOS 7, і навіть коли вона розповіла про свій вихід на ринок потокового радіо.

Зате захопленої стала реакція ринку на те, що відбувається в mcdonald’s.

І в той час як mcdonald’s, швидше за все, не підніметься до висот, які Apple вже підкорила, її поведінка ясно показує, що навіть зріла компанія може взяти на себе сміливість і створити нову модель для процвітання свого бізнесу. В результаті такої поведінки mcdonald’s отримує високі продажі, нових клієнтів та покращення корпоративного іміджу. Всі ці три пункти віщують підвищення вартості акцій компанії в недалекому майбутньому.

Так що наступного разу, коли ви будете шукати, куди б вкласти гроші, не обмежуйте себе пафосними технологічними фірмами. Інноваційних методів багато, і вони можуть зустрічатися в будь-якій галузі».

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code