Монетизація Pocket: як продати воду потопаючому

За сім років свого існування стартап Read It Later встиг поміняти назву, стати безкоштовним і подолати рубіж в 1 млрд збережених нотаток. Pocket в тому вигляді, в якому він існує з 2012 року, став найпопулярнішим сервісом для відкладеного читання. Новим способом прокрастинації вже перейнялися понад 12 млн користувачів по всьому світу, і їх кількість росте як на дріжджах. Його конкуренти в особі Readability і Istapaper переживають не кращі часи, а Pocket тим часом впритул підійшов до нового етапу свого розвитку.

Сьогодні сервіс запускає свою систему монетизації, досить незвичайну, на перший погляд, але дуже перспективну при найближчому розгляді. Якщо в двох словах: ви можете створювати свій особистий архів незалежно від яких-небудь змін вихідної сторінки або її видалення. Саме ідея створення вічного архіву повинна підштовхнути користувачів віддавати $4,99 щомісяця. Ну і ще приємні бонуси у вигляді автоматичного тегів збережених записів і розширеного пошуку.

monetizac ya pocket yak prodati vodu potopayuchomu 1 - Монетизація Pocket: як продати воду потопаючому

Власне, це ж, тільки без більш просунутої системи пошуку, Pocket пропонував і раніше. Тим не менше, використання платної підписки виправдовує себе в деяких юзкейсах. Наприклад, перетворити свій обліковий запис в книгу рецептів стане набагато простіше з наявністю автоматично які тегів. Так, видалення сторінок з Мережі відбувається не так часто (принаймні, так було до недавнього часу). А ось з відеоконтентом ситуація завжди була набагато більш хиткою. Тому збереження роликів стане більш ніж корисною фішкою. Єдине, що поки що неясно, повернеться ця можливість в преміум-версії. Адже ці особливості, які були заявлені на старті Pocket, вже зараз недоступні внаслідок обмежень з боку сайтів.

monetizac ya pocket yak prodati vodu potopayuchomu 2 - Монетизація Pocket: як продати воду потопаючому

В цілому система монетизації нагадує таку в Evernote, який, до речі, не так давно хотів придбати Pocket. Як показує практика, подібна freemium-модель виявляється не надто популярною. Лише 5% аудиторії віддають перевагу її звичайному безкоштовним сценарієм використання. Тим не менш, вкладення з боку користувачів допомагають сервісу активно розвиватися й удосконалюватися, що, безумовно, буде гарною новиною для всіх.

monetizac ya pocket yak prodati vodu potopayuchomu 3 - Монетизація Pocket: як продати воду потопаючому

А якими сервісами відкладеного читання користуєтеся ви? І чи потрібні вам можливість платної підписки? Залишайте вашу думку в коментарях.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code