Її не хотіли пускати в літак, вважаючи одяг викликає, але потім вибачилися

Одягаючи улюблену одяг, будьте готові до того, що вас можуть засудити при сторонніх. Навіть якщо вам так зручно, ваш вибір можуть незаслужено розкритикувати. Наскільки ви готові до негативних коментарів?

Мандрівницю з США не пустили в літак через занадто глибокого декольте. Стюардеса не тільки не дозволила їй піднятися на борт, але і заявила в присутності сторонніх, що наряд невідповідний.

Що не так з одягом Андреа?

Мандрівниця була просто обурена! Так її ще ніхто не принижував! Вона сіла на борт літака. Але скільки негативу на свою адресу вона почула!

Андреа Вордвайд купила квиток з Денвера в Ньюарк (США). Піднімаючись на борт United Airlines, вона й уявити не могла, що через хвилину стане посміховиськом! Дорогу йому перепинила стюардеса і заборонила входити в салон в такому вигляді.

На Андреа був топ з глибоким вирізом, кардиган, шарф, легінси і чоботи. “Що не так?” – запитаєте ви. Стюардесу збентежив виріз, бретелі бра були дуже помітні.

Мандрівниця обурилася, стверджуючи, що обрала вбрання, який дасть їй змогу почувати себе комфортно під час польоту. Але на жаль, її змусили відчути себе більш ніж некомфортно, коли представник компанії заявила, що дівчина не зможе сісти на борт літака в такому вбранні.

Андреа була збентежена. Її принижували при всіх. Але найбільше їй не подобалося те, що всі витріщаються на неї.

Чим закінчилася ця історія?

Не будь дівчина настільки впевнена в своїх силах, вона, можливо, повернула б назад. Може, стала б вибачатися чи змінила одяг. Але тільки не Андреа! В кінцевому підсумку представники компанії принесли їй свої вибачення, запропонували платинову картку United Airlines з масою бонусів і навіть запрошували летіти безкоштовно.

Як заявив представник: “Наша головна мета в тому, щоб клієнти відчували себе бажаними і подорожували з комфортом”.

“Приваблива” пропозиція була рішуче відхилена! Міс Вордвайд заявила, що запропонована компенсація – ніщо в порівнянні з приниженням, яке вона зазнала. Їх рівень сервісу і комфорт вона відчула на власній шкурі! Андреа відмовилася від усіх благ, назвавши їх пропозицію «принизливим».

«Пасажирський літак під маркою “огидно”» – так вона підписала своє фото на борту, яке виклала в Мережу. Двісті доларів за приниження при всіх? Ну ні, я не згодна! Нехай про це знають всі, щоб ніхто інший не опинився в подібній ситуації! Нехай краще обере іншу авіакомпанію.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code