На своєму повному небезпек шляху до свободи дівчина Хоуп нарешті перетнула екватор». Хоч з третім епізодом розробники помітно заквапились (спочатку очікувалося, що продовження гри вийде влітку), продовження гри не розчарувало, подарувавши шанувальникам «Республіки» чергову порцію головоломок.
Зумівши вибратися з житлового крила і прокравшись в кабінет директора цієї дивної організації за рекалибровке людей, Хоуп потрапляє в закулісся «Метамофоза». Тут не залишилося й сліду від пишних інтер’єрів з розкішними люстрами, багатою обстановкою і витонченими скульптурами — суцільний метал, великі відкриті приміщення та двері з кодовими замками. Ну і, зрозуміло, численні камери спостереження, на яких геймплей République і заснований.








Хоуп уже добряче натерпілася і злегка поотрепалась, але твердо має намір досягти мети. Практично з самого початку епізоду дівчина дізнається наступний пункт призначення — службовий ліфт, веде в сад нагорі комплексу. Але він під невсипущою охороною Примар і системи перепусток — два чинники, які потрібно усунути, щоб перейти на наступний рівень. З електронним пропуском все виявилося просто, а от з часовими доведеться повозитися…
Спойлити, звичайно, не буду, але скажу, що у Хоуп раптово з’явиться новий союзник, який забезпечить втікачку докладними інструкціями. Доведеться добре побігати по комплексу «Метаморфоза» і приміряти на себе роль репортера жовтої преси, збираючи на службовців організації компромат і компонуючи його в обвинувальні статті для заводської багатотиражки місцевого вісника.
Бігати по багаторівневому комплексу доведеться, як завжди, дуже обачно. Тим більше, що тут з’явилися охоронці в спеціальному обмундируванні і з газовими гранатами. Електрошокер на них не діє, а якщо вже такий штрих помітить Хоуп і пустить в хід газ — втікачка прокинеться в звичному ізоляторі, без зібраних раніше шокерів, перцовых аерозолів і хв-приманок. Так що якщо вас не приваблює перспектива позбутися всього цього багатства, точно вибирайте момент, коли шпики досить далеко від дівчини і не дивляться в її бік. Якщо поруч є джерело звуку, можете його включити, щоб відвернути Примари на деякий час.








Регулярно переходячи в режим OMNI View, вивчайте навколишні предмети, збирати інформацію і обмінюйте їх у «серверного демона» на корисні здібності: відстеження маршрутів Примар, тимчасове відключення рації, відображення Примар на карті і т. д. Корисних даних достатньо, щоб розблокувати всі необхідні ніштяки.
Зрештою Хоуп добереться до жаданого ліфта, але якою ціною… Градус драми в самому фіналі просто зашкалює. Що там сталося, не розповім — доведеться самим з’ясовувати. 😉
