Реклама через дверне вічко: бренд взуття представляють моделі в масках Cardi B (відео)

Камери дверного вічка дозволяють побачити, хто стоїть біля дверей, перевірити наявність речей у двері і навіть врятувати життя. Але чи може камера дверного дзвінка допомогти продати взуття? Відповідь на це питання запропонували в кампанії від Cardi B і Reebok.

Реклама кросівок у колаборації з відомою реп-виконавицею

Новий рекламний кліп, випущений напередодні, підірвав Інтернет. Він показує дівчат з особою Карді Бі, які перетворили доріжку до будинку у справжній модний подіум. Все для того, щоб доставити нові кросівки Reebok Zig Kinetica невідомому домовласникові. Показ взуттєвої моди повністю “зображений” на дверній камері. У дефіле беруть участь півдюжини моделей, які носять маски. У ході шоу дівчата танцюють і завзято ходять по газону.

Справжня Карді прибуває ближче до кінця, демонструючи ідеальний прес і спортивні штани (зроблені Reebok, звичайно). Однак у центрі уваги залишається взуття.

Нова провокація від “Рібок”

У Reebok заявляють, що вони випустили це шоу до місяця моди. Однак прямий зв’язок між тренувальної взуттям та обладнанням для відеоспостереження не зовсім ясна. У своєму повідомленні спортивний бренд похвалився, що став «першим модним брендом, який підключився до активного просування в соціальних мережах». Вся кампанія супроводжується хештегом #ZigTheRunway.

Таємничі джерела в печерах виявлені дослідниками: їм сотні тисяч років
Антоніо Бандерас до їх пір спілкується з колишньою дружиною (спільні фото)
Традиційний ярмарок коней в Эплби, найбільша в Європі, все ж відбулася

Zig the Runway – це бути несподіваним і непримиренним в своєму стилі. Особа реклами Карді у своєму інтерв’ю зізналася: «Reebok Zig Kinetica не схожий ні на одну іншу взуття, яка була до цього. І показ мод з відео теж не схожий ні на що, що було до нього. Ми руйнуємо форму і прокладаємо свій власний слід – ось що таке “Рібок”».

Шикарні кросівки

Нова взуття являє собою оновлений варіант легендарних Reebok ZigPulse, вперше випущених в 2010 році. Бренд заявляє, що нові кросівки сплавляють інноваційні спортивні технології з бездоганним стилем, щоб створити високо функціональну взуття, яка плавно переходить зі спортзалу на вулицю.

Тренувальна взуття отримала свою назву від зигзагоподібної підошви, яка спрямовує і повертає кінетичну енергію, щоб забезпечити більший відскік і комфорт з кожним кроком (читаємо між рядків: більш м’які, легкі кросівки).

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code