Кім Кардашьян повідомила своїм прихильникам, що її чоловік, Каньє Вест, вручив їй чек на 1 мільйон доларів у День матері в цьому році. Чому він вирішив так вчинити? Як виявилося, модний бренд Yeezy запропонував зірці мільйон доларів за посаду з рекламою в Instagram, однак Каньє був проти цього. Кім відмовилася від можливого прибутку за рекламу, і в результаті все одно змогла отримати обіцяну суму грошей.
Заробити мільйон виявилося досить легко
Кім розповідає: «Я подумала, що це дуже легкий спосіб заробити гроші – просто викласти пост. Адже я люблю носити модний одяг, а отримати за публікацію винагороду досить вигідно. Але Каньє сказав, що не варто робити цього, адже він не впевнений у якості бренду. Я зрозуміла його і відповіла відмовою на пропозицію про рекламу».
Трохи пізніше, на День матері, Каньє вручив своїй обраниці конверт з чеком на 1 мільйон доларів і невеликий запискою, в якій говорилося: «Спасибі, що не опублікувала пост з рекламою того бренду». Це показало Кім, що іноді сказати «ні» можна без особливих втрат.
«Мій примарний стиліст…»
Кім Кардашьян називає свого чоловіка «моїм примарним стилістом і креативним директором», адже він допоміг їй кардинально розвинути свій особистий стиль з тих пір, як вони зустрілися в 2012 році.
Світська левиця не потребує оплачуваних посадах, щоб пожинати плоди свого могутнього впливу на шанувальників.
«Якщо я дійсно чогось хочу і мене охоплює лінь, я можу написати в Твіттері: «Я люблю «Орео», і мені так хочеться його прямо зараз…», а потім на моєму порозі з’явиться пачка «Орео»», – похвалилася Кім.
Кардашьян вважає, що було б дуже вигідно, якби Instagram видаляв «лайки», незважаючи на те, що вона постійно шукає щоденного схвалення своєї особистості, публікуючи фотографії в цій соцмережі.
Instagram нашкодив світської левиці
«Я вважаю, що можливість не бачити кількість лайків на фотографіях – це дуже важливо для психічного здоров’я», – каже Кім.
Кім також розповіла про те разі, коли її пограбували під час Тижня моди в Парижі в 2016 році після того, як вона виставила напоказ свої прикраси з діамантами в соціальних мережах.
«Коли я показую це все на публіку, мені потрібно зрозуміти, чим можна ділитися, а чим – ні», – пояснила Кардашьян. – «Це поганий досвід, який зі мною стався, коли мене пограбували. Люди дійсно знали кожний мій рух, вони знали, що у мене було, вони знали, де я була, що я робила, і це дійсно небезпечно. Я все ще хочу, щоб люди відчували, що вони знаходяться поруч зі мною, але тепер я можу зняти на відео, а потім опублікувати це через 30 хвилин, коли я вже покинула це місце, для більшої конфіденційності».
Тепер Кім куди стриманіша в тому, що вона публікує в соцмережах і коли. І Каньє підтримує її в цьому.