Розслабся, менеджер: 10 проблем управлінця, про яких варто перестати турбуватися, і одна, про яку потрібно пам’ятати завжди

Менеджери заробляють більше грошей, ніж окремі виконавці, тому що організувати групу людей, керувати їх роботою і нести відповідальність за результати, як правило, складніше, ніж виконувати завдання, поставлені перед співробітниками. Це чесно. Але фахівці з управління часто роблять свою роботу набагато складніше, ніж потрібно.

Список з 10 речей, про які не варто турбуватися

Керівник відділу кадрів Джордан Джордж володіє достатнім досвідом роботи з людьми, щоб зрозуміти, що важливо, а що ні. Він склав наступний список з 10 речей, про які менеджери повинні просто перестати турбуватися:

  • Те, в який час люди приїжджають на роботу.
  • Те, в який час люди йдуть з роботи.
  • Те, як довго триває чийсь обідню перерву.
  • Те, що співробітник попросив вихідний.
  • Вимога пояснення того, чому люди просили вихідний.
  • Вимога лікарської довідки за час хвороби.
  • Змушувати людей дотримуватися графіка з 9 до 17.
  • Змушувати людей працювати 50 годин на тиждень регулярно.
  • Турбуватися про те, де або коли хтось працює.
  • Вимога кожного незначного рішення, щоб воно було прийняте вами в першу чергу.

Деякі фахівці з менеджменту почнуть обурюватися зараз, і ви праві – є деякі застереження. Джордж вказує, що не всі з них застосовні у всіх ситуаціях. В ритейлі або кабінеті лікаря, звичайно, пунктуальність дуже важлива. Двері не відкриваються, якщо менеджера магазину там немає. Але це хороші правила.

Питання в тому, як люди працюють

Якщо продуктивність працівників на вищому рівні, не має значення, скільки вони приходять в офіс.

Хрусткий омлет Феррана Адріа – потрібні тільки яйця, оливкова олія і чіпси
Жінка показала, як кур’єр злякався гавкоту чихуахуа: відео
Любов важливіше всього. Настя Каменських порадувала передплатників новим фото з чоловіком

Природно, ви можете звернутися до пунктуальності, коли розглядаєте продуктивність, але проблема зазвичай полягає саме в продуктивності. Непунктуальність може бути симптомом низької продуктивності, а може і не бути.

Більше дбайте про співробітників

Про 50-годинний робочий тиждень ви можете сказати, що це стандартно у вашому бізнесі. Добре. Якщо це так, вам краще бути на 100 відсотків ясним у своїх оголошеннях про роботу. Якщо на веб-сайті вашої компанії ви хвалитесь балансом між роботою та особистим життям і дружелюбністю по відношенню до сім’ї, а потім вимагаєте, щоб люди працювали подібним чином, вам потрібно ці гасла змінити.

Ви хочете залучати людей, які зайняті і щасливі у своїй роботі? Це означає, що їм потрібно час, щоб освіжитися і подумати про інші речі, крім роботи. Нехай у них буде час. Особливо якщо це працююча мама.

Управляйте продуктивністю

По суті, ви повинні дозволити своїм людям працювати. Управляйте продуктивністю, а не діями. Зрозумійте, що різні працівники потребують різних рівнях підтримки і дають те, що потрібно. Не будьте микроменеджером. Не дозволяйте своїм співробітникам відчувати себе приниженими, тому що ви так можете вступити.

Ви виявите, що у вас більше часу для важливих справ, коли ви перестанете фокусуватися на дрібницях, які робить ваш персонал. Уважно стежте за продуктивністю і результатами, і нехай все інше відходить на другий план.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code