Здається, що у більшості людей з віком потік творчий ідей вичерпується, життя стає більш рутинною і звичною, і банально перестає вистачати часу на якісь цікаві ідеї. Однак деякі знаходять в собі ресурси на творчість та самовираження і втягують у свої задумки близьких родичів.
Креативна австралійська родина
У цій статті мова піде про молодий австралійської сім’ї – хлопця по імені Леон, дівчині Ліллі та їх маленькому синові Орсоне. Сім’я переїхала в Сідней з Мельбурну, і після переїзду у них залишилося безліч картонних коробок, які спритні хлопці вирішили не викидати, а використовувати для розваги свого десятимісячного малюка.
Багато хто з нас у дитинстві будували з коробок меблі і вдома, але австралійцям прийшла в голову більш цікава і незвичайна ідея.
Офіс з картонних коробок
Леон і Ліллі, будучи завзятими кіноаматорами (вони навіть сина назвали на честь великого режисера Орсона Уеллса), вирішили з допомогою коробок втілити в життя свої кіно-фантазії. Вони придумали, як за допомогою картону відтворити сцени з відомих фільмів. Першу сцену вони показали глядачам у вересні 2013 року, і з тих пір кожен випуск бив рекорди за переглядами в інтернеті.
Серію фото сімейна пара назвала “Офіс з картонних коробок”.
Пародія на фільми
Всього проект проіснував 5 років, і за цей час родина відтворила 70 сцен з найпопулярніших фільмів і серіалів, причому в кожній сцені вони також задіяли свого сина. У листопаді 2016 року у Орсона народився братик Елліот, який теж встиг засвітитися в творіннях батьків.
Популярність пари поступово зростала. До моменту останнього випуску за ними спостерігали тисячі людей зі всього світу, які підписалися на сторінки пари в “Фейсбуці”, “Инстаграме” і “Твіттері”. Хлопці також створили сайт, на якому детально розповідають ,з чого вони споруджують декорації для кіно-сцен. На сторінці в “Фейсбуці” Ліллі і Леон пишуть: “Усі костюми та інші реквізити, які використовуються в серії фотографій, ми готуємо з підручних матеріалів. У хід йдуть іграшки, коробки, швабри та пляшки. А головними дійовими особами є ми”.
Вони також поділилися інформацією, що витрачають на створення одного епізоду не більше п’яти годин.
Молоді люди активно спілкуються зі своїми передплатниками – відповідають на запитання, цікавляться тим, які сцени фанати хотіли побачити в наступний раз. За словами Леона, вони завжди намагаються вибирати фільми з запам’ятовуються персонажами або атрибутами, інакше глядачі просто не зрозуміють, що сім’я хоче показати.
Останню публікацію креативні австралійці розмістили в минулому році. Чи вони втомилися від цих дивацтв, або їм перестало вистачати на це часу. Проте віддані фанати все ще чекають чергової серії фотографій і сподіваються, що сімейна пара готує щось ще більш веселе і захоплююче.