Співробітник «МакДональдса» відкрив заради клієнтки вночі заклад. Незабаром його чекало винагороду

Доброта – це багатство, яке ніколи не закінчується, і навіть мала дитина може допомогти сотням людей. Прикладом, коли доброта зробила вечір відразу кількох людей щасливішими, може стати вчинок одного з касирів «МакДональдса», який прийняв замовлення у клієнтки за лічені секунди до закриття зміни, причому цей чоловік підтвердив, що він буде щасливий допомогти леді вибрати все те, що вона хотіла б замовити з меню.

Цього зазвичай не відбувається серед простого персоналу закладів громадського харчування, так і будь-яких інших магазинів, де продавці ставляться до клієнтів, як до своїм мучителям. Однак ніколи не відомо, що спонукало людину так пізно прийти за чашкою кави.

Що сталося

Після довгого дня в офісі героїня цієї історії вирушила додому, зазвичай вона не затримувалася на такий тривалий час, тому з незвички вирішила випити склянку кави, щоб збадьоритися і повернутися додому, випадково не заснувши за кермом. Рішенням Рене стало заїхати в найближчий «МакДональдс». Вона звернула на узбіччя і без надії на те, що її приймуть замовлення, постукала у віконце каси.

Кору, який вже закривав зміну, був надзвичайно радий допомогти жінці. Її настільки вразила ввічливість касира, що відвідувачка «МакДональдса» за адресою 42/Dixie HWY, Флоренс, США написала цілу статтю на «Фейсбуці» про цей випадок. Вона каже, що Кору володіє всіма чудовими навичками, притаманними працівнику сфери обслуговування, і поза сумнівом заслуговує премії.

Доброта врятує життя

Вчинок касира по імені Кору настільки вразив Рене Бранденбург, що вона поділилася своїми враженнями в Інтернеті. За словами жінки, касир міг врятувати її життя, тому що саме чашка кави допомогла їй відчути себе бадьоріше після довгого шляху за кермом, щоб доїхати до будинку. За її словами, це запобігло можливу трагедію.

Добротою за доброту

Задоволена відвідувачка обіцяла розповісти начальству Кору про його блискучій роботі. Вона стримала слово і зв’язалася з ними, після чого у відредагованій запису на «Фейсбуці» вона розповіла, що в результаті безпосереднє начальство став відомим касира, який не просто сумлінно робив свою роботу, але і виявився хорошою людиною, виписала йому чек на пристойний бонус.

Історія пішла далі – головний офіс «МакДональдс» також оголосив, що розгляне цю історію з точки зору винагороди, а користувачі соціальної мережі разом з Рене ще раз обговорили в коментарях, наскільки ж чудово, що в нашому світі є люди, які просто діляться добром з оточуючими.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code