Стикатися з нечупарами неприємно, якби вони ще у власній квартирі розводили бардак, але коли люди приїжджають в гості в іншу країну і при цьому демонструють повну неповагу до її жителям і порядків – це просто обурливо. Саме з такою жахливою ситуацією зіткнувся пан Чен – власник гуртожитку.
Безпардонні туристи
Три китайські студентки приїхали з туристичним візитом у Японію. Через спеціальну інтернет-платформу вони орендували невелику квартирку в гуртожитку. Коли дівчата виїхали через 5 днів, господар прийшов перевірити житло і випробував шок від побаченого.
По всій квартирі валялися використані паперові рушники, упаковки від продуктів, пластикові пакети. В туалеті на унітазі стояв табурет. Під купами сміття у всіх приміщеннях квартири було не завжди видно підлогу.
За словами господаря гуртожитку, за весь час роботи він вперше зіткнувся з такою ситуацією. Справа в тому, що на сайті бронювання власник житла вказував, що це не готель, тому потрібно підтримувати чистоту самостійно і не просто викидати сміття, а сортувати за видами, для цього були приготовані спеціальні відра. В Японії дуже суворо підходять до теми поділу відходів і високо цінують чистоту.
Справедливість відновлено, але не відразу
За прибирання квартири власнику довелося заплатити 3000 йен (близько 1700 рублів). Ці гроші потерпілий мав намір отримати з туристок разом з компенсацією моральної шкоди. Але домовитися не вийшло, дівчата не збиралися нічого платити. Їх головним аргументом у суперечці було те, що це не їхній будинок, а значить і прибирати там вони не зобов’язані.
Тоді господар квартири зробив фотографії і розповів про подію в своєму мікроблозі. Після того як історія стала надбанням громадськості, дівчата зв’язалися з паном Чэном, вибачилися перед ним і компенсували всі його витрати на прибирання.