Як прокачати інтернет-магазин: 6 способів правильно збільшити конверсію

Буквально з кожним днем кількість онлайн-покупців в нашій країні збільшується. Здається, подібний бізнес апріорі повинен процвітати, але не все так просто. Щоб ваш інтернет-магазин приносив максимальну віддачу, треба вивести його конверсію на високий рівень. Залишилося з’ясувати, як це можна зробити.

Пара слів про конверсії

Мова про показник, який відображає, скільки клієнтів з всіх відвідувачів сайту оплатили замовлення. Розшифровувати поняття конверсії навряд чи потрібно: сьогодні всі власники інтернет-магазинів прекрасно знають про неї. Додатково нагадаємо лише про два нюанси:

  • Підвищення конверсії всього на 1% може принести в довгостроковому періоді величезні суми грошей. Тому думати про неї варто завжди.
  • Оцінюйте впровадження будь-якого інструменту з позиції підвищення конверсії в гроші. Зафіксуйте показники чистого прибутку, потім спробуйте щось новеньке, Callbackhunter або JivoSite наприклад, і знову виміряйте. Продажу і чистий прибуток у вашій ніші не зрушили з місця або зменшилися? Прибирайте введений інструмент і пробуйте що-небудь інше.

Алгоритми підвищення конверсії інтернет-магазинів

1. Товар обличчям

Одна з основних причин, по якій люди воліють робити покупки в офлайні, а не в інтернет-магазині, — недовіру до товару. У реальних торгових точках товар можна взяти в руки, розглянути з усіх боків, прочитати інформацію на упаковці. Просто дайте потенційному покупцеві бажане!

  • Розмістіть на сайті якісні зображення товару, краще — з декількох ракурсів.
  • Ідеально, якщо фотогалерея доповниться хоча б коротким відео.
  • Додайте на сторінку опис товару, але не обмежуйтеся тільки основними характеристиками.

2. Простий алгоритм замовлення

Статистика показує, що майже 90% потенційних покупців інтернет-магазинів вибирають товар, додають його в кошик і навіть починають оформлення замовлення, але залишають сайт із-за виниклих утруднень.

Висновок: зробіть процедуру реєстрації та форму замовлення максимально простими і зрозумілими.

Нехай покупець заповнить лише мінімальна кількість полів і здійснює покупки без обов’язкової реєстрації на сайті: вона відлякує ще сильніше, ніж складна форма замовлення.

Все ж хочете збирати контактні дані клієнта? Додайте можливість автоматичної авторизації за допомогою будь-якої з соцмереж.

3. Зручність

У гонитві за прибутком не забувайте, що вам приносить покупець. Зробіть інтернет-магазин максимально зручним саме з точки зору споживача: без кричущого дизайну, без строкатої реклами (а краще — взагалі без неї), з швидкою завантаження сторінок в браузері, з інтуїтивно зрозумілим інтерфейсом, з розбірливими друкованими шрифтами. Ніхто не буде наполегливо шукати потрібну йому інформацію, наприклад про умови доставки або оплати, чекаючи, поки сторінка завантажиться. Людина швидше піде до конкурентів, у яких все літає.

4. Практичний маркетинг

Це зовсім не означає, що ви повинні досконало оволодіти нелегкій наукою маркетингу, щоб зробити свій інтернет-магазин успішним. Просто використовуйте найбільш ефективні прийоми, орієнтуючись на власні уподобання.

Вам подобається купувати товари зі знижкою? Проводьте регулярні акції, під час яких той чи інший товар на вашому сайті можна буде придбати дешевше, ніж зазвичай. І не забувайте сповіщати про цих акціях свою цільову аудиторію. До речі, про неї розмова окрема.

Було б прикольно виграти в лотерею? Періодично проводите розіграші серед покупців, наприклад за минулий місяць. Приз може бути не дуже дорогим, але корисним, в його ролі може виступити просто милий сувенір. Оповіщення переможцю надішліть на email.

Навіть якщо людина не реєструвався і не планував повертатися у ваш інтернет-магазин, виграш в таку лотерею його точно поверне.

Обов’язково працюйте зі своєю цільовою аудиторією. Розбийте її на сегменти (RFM-аналіз вам в допомогу), відшукайте до кожного з них індивідуальний підхід і натискайте на найбільш слабкі місця — основні інтереси.

5. Динамічний ремаркетинг

Звучить це словосполучення страшно і незрозуміло, а насправді означає можливість зробити кожного покупця постійним, тобто повернути клієнта саме у ваш інтернет-магазин. При правильному підході надихнути на повторний візит можна навіть ті 90% відвідувачів, які не завершили покупку раніше.

Найбільш доступний динамічний ремаркетинг сьогодні пропонує сервіс Google AdWords. Правда, розібратися в ньому одразу вийде не у кожного. Тим, хто звик не розпорошуватися і делегувати складні завдання професіоналам, рекомендуємо сервіс reEnter. Він зробить все сам:

  • Буде переслідувати ваших «гарячих» відвідувачів, поки вони не повернуться і не куплять вподобаний у вас товар.
  • Поверне клієнтів позначень товар у корзину, але так і не здійснили його.
  • Підтримає і оптимізує вашу рекламну кампанію в Google AdWords.
  • Додасть нові оголошення відразу ж після появи свіжого товару у вас в магазині.
  • Заощадить час, який можна використовувати для інших невідкладних справ.

Сподіваємося, наші поради вам знадобляться. Застосовуйте їх на практиці і спостерігайте, як збільшується прибуток інтернет-магазину.

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code