«Заглуши двигун!»: рокер Біллі Ідол – обличчя нової кампанії проти забруднення повітря

Рокер і захисник навколишнього середовища Біллі Ідол – це обличчя нової міської кампанії проти неробства: «Біллі ніколи не байдикує, і ви теж не повинні». Такий нестандартний підхід запропонували владі Нью-Йорка.

Кампанія з інформування громадськості закликає водіїв відключити свої двигуни, щоб зменшити час холостого ходу і підвищити відповідальність за комерційні транспортні засоби. Крім цього, транслюється заклик повідомити про тих, хто ігнорує акцію.

У боротьбі за екологію всі засоби хороші

Знаменита іронічна насмішка Біллі Ідола тепер спрямована на тих, хто простоює в своїх автомобілях на холостому ходу на вулицях Нью-Йорка.

Легендарний рокер, відомий такими хітами 80-х років, як Mony Mony і Rebel Yell, виступив на одній сцені разом з мером Біллом Де Блазіо, щоб розпочати екологічну кампанію.

«Мої друзі-ньюйоркці, давайте зробимо це разом. Давайте зробимо це правильно. Робіть правильні речі, і нам всім буде краще, – сказав мер Білл де Блазіо під час запуску кампанії. – Якщо ви не вчините правильно і не будете працювати, ми прийдемо за вами ».

Не глушити двигун – акт байдужості

Зауважимо, що ця кампанія є частиною більш широкої ініціативи по боротьбі з холостим ходом, спрямованим на підвищення обізнаності громадськості про його шкідливі наслідки, розширення застосування законів про боротьбу з холостим ходом і заохочення окремих осіб до подачі скарг.

До слави і багатства: як раніше виглядала модель і дружина багатія Ксенія Білоусова
Трюк з пропажею засудженої до тюремного терміну дружини не вдався, але чоловік намагався
“Ягоди – в холодильнику, огірки і банани – на столі”: де зберігати овочі і фрукти

«Біллі Ідол ніколи не стоїть на місці і не повинен, – сказав Де Блазіо. – Простоювання з включеним двигуном душить наше місто, шкодить навколишньому середовищу і спрямоване проти Нью-Йорка. Ми посилаємо голосне повідомлення: вимкніть двигуни або платіть!»

Бюджет масштабного проекту

Рекламна кампанія на 1 мільйон доларів по всьому Нью-Йорку включає плакати Біллі Ідола і повідомлення «Біллі ніколи не простоює, і ви не повинні. – Вимкни двигун».

Кампанія включає в себе 12 величезних рекламних щитів, мовлення на телебаченні, радіо і декількох цифрових платформах, а також у соціальних мережах. Спеціальний хештег заходу #billyneveridles. Інформація про акції з’явитися на міському транспорті, оснащеному технологією антипробуксовки і контролю викидів.

«Коли я почув про цю кампанію, то погодився з тим, що це має сенс, – сказав рокер. – Це забавно, але також і дуже серйозно. Забруднення повітря – це не жарт».

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code