Завжди зберігайте платіжні картки, якими ви оплатили квитки по інтернету

Якщо ви багато подорожуєте, то знаєте, що квитки на літак, на поїзд зручно купувати через інтернет. Зручно також резервувати готелі та орендувати квартири через сервіси на зразок booking.com або airbnb.com. В силу своєї ізольованості від країн першого і другого світу візовими кордонами, ми з вами готуємо квитки та інші покупки задовго до вильоту. Все тому, що папери потрібно подати в посольство за деякий час. Ніяких проблем в поїздці у вас не буде, якщо ви збережете і візьмете з собою той пластик, яким виконувалися покупки. Інакше станеться ось що…

zavzhdi zber gayte plat zhn kartki yakimi vi oplatili kvitki po nternetu 1 - Завжди зберігайте платіжні картки, якими ви оплатили квитки по інтернету

В минулому році я зібрався на конференцію The Next Web, яка проходила в Амстердамі, і купував квитки на літак за маршрутом Київ — Гамбург по інтернету. Потім я купив квитки на поїзд від DB Bahn за интенету з Гамбурга в Амстердам. Маршрут цей складався з двох шматків з пересадкою. Додатково я провів резервування готелю в Амстердамі. А потім забув про покупки до від’їзду. За цей час змінилися мої відносини з банком Універсальний, і я розірвав з ними контракт, а пластикова карта була знищена мною (щоб не валялася без діла).

Розпочалася поїздка. Я спокійно полетів на літаку і мене ніхто не запитав про карту, якої я оплачував квиток. Мені просто тут пощастило (наприклад, авіакомпанія Bangkok Air завжди просить картку, яка використовувалася при купівлі квитка). Але потім почалося справжнє пекло. Я сів на поїзд, думаючи, що квитки, які я мав на руках, нормальні. Але кондуктор, який перевіряв їх, тут же запросив карту — її номер значився на електронному квитку. У мене її не виявилося, і він привів з собою поліцейського. Німецькі поліцейські не такі, як наші, дивлячись на них у мене сплив образ термінатора з однойменного фільму. Квиток я оплатив повторно готівкою. Втрата склала невеликі €140.

До готелю я добрався в дві години ночі і на стійці мені повідомили, що моя резервування було анульовано. Сервіс перевірив мою карту за три дні до в’їзду і, не знайшовши таку, просто зняв мій резерв з системи, і в мій номер заселили якихось щасливих поляків. Лист з попередженням від сервісу потрапило в спам, і я цього не знав. В цей час в Нидерладнах проходив queen’s Day. У ці дні знайти доступний готель майже нереально, забито до відмови все. Кілька днів я провів у готелях вартістю €200…300 в добу, так як тільки в них були місця. Природно, що дані витрати не входили в мої плани, і це дуже засмучувало.

А тому, якщо купуєте електронні квитки або проводите резервування в інтернеті по карті, то зберігайте її і беріть з собою в поїздку — це дуже важливо.

Чи були у вас такі ситуації в подорожах, і як ви викручувалися?

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code