Жінка запустила пивний бренд, щоб допомагати нужденним продовольством

Голод є зростаючою проблемою в Сполучених Штатах. Фактично, кожен шостий людина не має коштів або доступу до їжі, яка дасть їм необхідну кількість калорій в день.

Жакі Берглунд знайомі не з чуток ситуації важких сімей. Діти, зокрема, стикаються з голодом просто з-за низьких доходів батьків. Так і її сім’я не була благополучною, коли вона була дитиною. Тому, коли вона почала свій власний бізнес, вона знала, куди хоче внести свій вклад. Вона хоче допомогти тим, хто зіткнувся з бідністю. І їй прийшла в голову ідея “перетворити пиво в їжу”.

Їжа “навпаки”

Жакі запустив бренд пива Finnegans з метою направити весь прибуток на боротьбу з голодом. У той час вона знала, що для того, щоб по-справжньому вплинути на відсутність продовольчої безпеки, їй треба було доставляти своє пиво майже у всі паби Міннесоти – в цьому штаті Жакі почала свій бренд. З тих пір він поширився на чотири штати Середнього Заходу!

В доповнення до продажу в пабах у Finnegans є фургон з їжею “навпаки”, який дозволяє людям робити пожертви на благотворителность в обмін на зразки пива. Цей фургон став шалено популярним і допомагає людям на фестивалях, на вулицях і навіть на весіллях!

Сусідка поливає свої помідори звичайної бражкою. Я здивувалася, але теж так зробила
Моїм помідорів фітофтора не страшна. Допомагає мені в цьому часниковий розчин
Іноді балую сім’ю екзотичними стравами: три рецепти на які я витрачаю копійки

Пивна благодійність

100 % прибутку компанії йде на закупівлю екологічно чистих продуктів у місцевих фермерів, які потім розподіляються серед місцевих продовольчих банків і громадських їдалень. Таким чином потребують не тільки забезпечуються необхідною кількістю продовольства, але і здоровою їжею, яка в іншому випадку може виявитися скрутною для цих сімей.

Одна з найбільш важливих речей, на якій Жакі хоче зосередитися, – це забезпечення людей їжею, яка здорова, поживна і сповнена корисних речовин. Але, на жаль, свіжі продукти (і здорова їжа в цілому) коштують дорого і в основному швидко псуються, тому ті, у кого обмежений бюджет на продукти, у кінцевому підсумку купують менш корисні для здоров’я варіанти, такі як фастфуд і заморожені продукти. Хоч вони і менш корисні, вони дозволяють заощадити.

Підтримка активістів

Finnegans працює вже майже 20 років. Компанія по виробництву пива розподілила близько одного мільйона кілограмів продовольства нужденним сім’ям. Жакі хоче продовжувати свою місію. Зараз вона працює над способами підтримки інших підприємців-активістів.

Хто б міг подумати, що холодне пиво в кінці дня може принести стільки користі?

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

*

code